Przejdź do treści

Serwis, ostrzenie i regeneracja narzędzi

 

Nawet najlepszej jakości narzędzia, pokażą tylko wtedy na co je stać, jeżeli są regularnie oraz fachowo serwisowane. Ponieważ wiemy, jak ważna jest odpowiednia konserwacja narzędzi, zwracamy dużą uwagę na szybką i profesjonalną obsługę klientów oraz innowacyjne rozwiązania.

 

 

 

 

JAKOŚĆ

Największym celem serwisu Leitz jest taka konserwacja narzędzi, aby pracowały jak nowe. Z tego powodu każda usługa serwisowa wykonywana w naszej firmie charakteryzuje się niesamowitą precyzją oraz doskonałą jakością. Opracowane i systematycznie certyfikowane standardy serwisowe Leitz są takie same na całym świecie. Kolejną cechą naszego serwisu jest opracowana sieć logistyczna. Transportem narzędzi zajmują się wyłącznie wykwalifikowani pracownicy firmy, którzy troszczą się o to, aby każdy klient zawsze mógł pracować najlepszym jakościowo narzędziem.

 

 

NIEZAWODNOŚĆ

Opracowana przez lata usługa odbioru i dostarczania narzędzi, przyczyniła się do bliskiego kontaktu z naszymi klientami. Pracownik serwisu odwiedzając regularnie swoich klientów, odbiera od nich narzędzia, po czym zawozi je do serwisu, gdzie są konserwowane i ponownie odwozi je do klienta. Przy każdej wizycie u klienta nasi pracownicy są również otwarci na pytania i chętnie szukają optymalnych rozwiązań dla różnorodnych problemów produkcyjnych.

 

WIEDZA

140 lat praktyki, a co za tym idzie idealnie wyszkoleni pracownicy, którym Leitz zawdzięcza swoją pozycję lidera w branży posiadającego ogromną wiedzę oraz technologie Know-how w dziedzinie obróbki drewna i materiałów drzewnych, a to wszystko z korzyścią dla klientów. Naszym celem jest zwiększanie sukcesów naszych klientów poprzez zoptymalizowane doradztwo naszych pracowników wykorzystujących najnowsze

rozwiązania techniczne we wszystkich dziedzinach produkcyjnych. Umożliwiając naszym pracownikom systematyczne poszerzanie swojej wiedzy w temacie najnowszych technologii produkcyjnych utworzyliśmy w Neresheim (Niemcy) najnowszej generacji serwis i centrum szkoleniowe, gdzie organizujemy szkolenia nie tylko dla naszych pracowników, ale również nasi klienci mogą tu pogłębić swoją wiedzę na temat najnowszych technologii produkcyjnych lub narzędzi.

 

 PRODUKTYWNOŚĆ

Leitz posiada swoje oddziały w 36 państwach i tym samym w niemalże każdym regionie na świecie jest blisko swoich klientów. W każdym z tych państw funkcjonuje po kilka oddziałów serwisowych, z czego ok. 50 z nich specjalizuje się w ostrzeniu narzędzi diamentowych. Regularne ostrzenie i odpowiednia konserwacja narzędzi skutkuje perfekcyjną jakością obróbki oraz wykorzystaniem maksymalnych przebiegów przez cały okres użytkowania narzędzi.

 

ELASTYCZNOŚĆ

Usługa Complete Care jest rozwiązaniem dla zabezpieczenia ciągłości produkcyjnej, przy której to Leitz przejmuje całkowitą odpowiedzialność za wybór, zaopatrzenie, dostarczenie, zapasy oraz serwis narzędzi. Mniej niż 1% kosztów ogólnych produkcji stanowi nabycie narzędzi. Natomiast brak narzędzia powoduje koszty, które w większości przypadków są dramatycznie większe. Usługa ta poprzedzona jest analizą obecnego stanu produkcyjnego u klienta. Rozliczenie następuje wg ustalonych wielkości, np. m², m³, sztuk lub elementów budowlanych. Usługa ta charakteryzuje się długoterminową współpracą niosącą obustronne korzyści.